Follow:
Lifestyle

Gratis: at home booty trainingsschema!

Thuis training at home workout booty trainingsschema (1)

Lieve sporters (en mensen die graag meer willen gaan bewegen), we kunnen helaas door de lockdown een paar weken niet naar de sportschool en daarom heb ik een heel leuk thuis-trainingsschema voor jullie! Een combinatie van mijn favoriet workout filmpjes. Zo blijft die booty wel groeien tijdens de lockdown. Ready for 2021!

Hoe werkt het?

Dit trainingsschema is ideaal om thuis uit te voeren. Ik was zelf van plan om elke dag een workout te doen. Als je nog niet zo gevorderd bent, kan je ervoor kiezen om steeds een rustdag tussen de workouts in te plannen. Maar dat raad ik niet aan: begin gewoon gelijk met de elke-dag challenge! Doe de komende weken elke dag een workout en je komt de lockdown beter uit dan dat je erin bent gegaan. De eerste twee weken wissel je steeds twee trainingen af, gevolgd door een yogasessie op de vijfde dag (rustdag). De laatste twee weken doe je dit ook, alleen zijn er dan andere oefeningen die je moet doen. Zo train je alle spieren. Wel is dit trainingsschema vooral gericht op de bilspieren en het krijgen van een zandloper figuur.

Wil je graag ook afvallen (en niet alleen spieren kweken)? Kies er dan voor om te gaan hardlopen voorafgaand aan je training. Doe dit bijvoorbeeld in plaats van de warming up. Als je het 10 minuten doet is het ook al een stap in de goede richting!

Gebruik de bootyband van Carlos Lens (kortingscode: iris10) voor een betere training vanuit huis! Ik schreef eerder een blog over deze handige band.

Week 1 & 2

Dag 1
Duurt 42 minuten in totaal.
1. Warming up (2 min)
2. Booty pilates (30 min)
3. Abs (7 min)
4. Stretch (3 min)

Dag 2
Duurt 33 minuten in totaal.
1. Warming up (3 min)
2. Hips (10 min)
3. Abs (10 min)
4. Schouders (5 min)
5. Stretch (5 min)

Dag 3 & 4
Op dag 3: herhaal dag 1.
Op dag 4: herhaal dag 2.

Dag 5
Duurt 30 minuten in totaal.
1. Hatha yoga

Week 3 & 4

Dag 1
Duurt 42 minuten in totaal.
1. Warming up (4 min)
2. Hips (8 min)
3. Booty (20 min)
4. Abs (5 min)
4. Stretch (5 min)

Dag 2
Duurt 38 minuten in totaal.
1. Warming up (3 min)
2. Hips (12 min)
3. Abs (6 min)
4. Chest & back (10 min)
5. Stretch (7 min)

Dag 3 & 4
Op dag 3: herhaal dag 1.
Op dag 4: herhaal dag 2.

Dag 5
Duurt 25 minuten in totaal.
1. Yoga party

Related:

Previous Post Next Post

No Comments

Leave a Reply

CommentLuv badge